Alla inlägg under januari 2012

Av Molly Öberg - 24 januari 2012 20:49

Heeej!;) förlåt IGEN att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag försöker blogga så mkt jag hinner o kan. Men igår på jumpan åkte vi skridskor, det var jätte kul!;)<3 Idag hade jag slöjd och när jag slutade var jag med Isabelle, Izabelle, Johan, Emelie & Mateusz;) Vi åt familje pizza på pizzerian o efter det gjorde vi inget specielt. När alla hade åkt hem förutom jag och Izabelle, så åkte vi skridskor ett tag!;)3 


Blev ett kort inlägg idag :( ;)

Av Molly Öberg - 19 januari 2012 20:40

Jag har glömt och inte hunnit uppdatera min blogg. Så det blev idag iaf;) Men igår var jag på juniorer med kompisar och hade kul;D (Man liksom pysslar där o så) Sen var jag lite hos karin, sen åkte jag spark hem med pappa som hade jobbat. Men idag var jag i skolan och jobbade o så, sen efter det var jag hos Izabelle<3 När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, letade efter en madrass som jag hittade sen, eller ja, pappa gjorde det... Saksamma... För på lördag ska jag på nåt läger där vi ska till kungsberg och sen ska vi sova över där det håller till, om man vill. Imorgon ska vi ha jumpa i skolan, så det ska bli kul. 

   

Av Molly Öberg - 15 januari 2012 12:42

tja!:D idag kollade jag på lite tv när jag vaknade. Sen klädde jag på mig och satt mig vid datorn o blogga och är inne på fb...Aja, vet inte vad jag ska skriva men jag vet inte vad jag ska göra idag heller!  Men nu ska jag äta frukost/lunch= brunch;D så hejjdå;P

bild på mig:

 

Av Molly Öberg - 14 januari 2012 09:45

tjena! Igår var jag i sandviken med mamma och letade efter ett par täckisar, för mina hade gått sönder. Men vi hitttade ett par rosa som jag vela ha och jag prövade dom o dom passade. Så vi köpte dom. På samma affär var det typ ta tre och betala för två, tror jag det var. Det var vantar, för det mesta tummevantar. Så köpte vi ett par rosa tumme vantar, ett par blåa finger vantar och ett par svarta med lite rosa på, också finger vantar. Dom var jätte sköna. Men sen så letade vi efter ett par jeans att köpa som jag behövde. Vi köpte ett par och sen så såg jag att det var vissa kläder för 30 kr! Då köpte jag ett linne med en ficka typ vid bröstet, det var paljetter på fickan. Så nu har jag rosa täckbyxor, vantar och jag har en mössa som jag använder mest och den är chock rosa! så nu i vinte kommer jag ha rosa täckbyxor, svart jacka, rosa mössa och när jag vill ha tumme vantar så är dom rosa, annars har jag svarta finger vantar. (alltså sånna här tjocka tummevantar och finger vantar) 

 Men idag vaknade jag av att blöda lite näsblod, men det slutade typ direkt. Nu sitter jag vid datorn och bloggar lite. Sen ska jag kanske till min syster o så. Jag kanske kan blogga senare idag, men jag får se. så hejdå...  


Av Molly Öberg - 12 januari 2012 20:24

Hellu! Idag när jag vaknade så åt jag frukost och fixa mig lite. Sen åkte jag till skolan. Jag & min klass skulle vara med etterna den dagen, så vi hade jumpa med dom o så... Sen imorgon ska vi ha jumpa, för det är då vi ska ha det egentligen, och måndagar. Men efter skolan så var jag med Izabelle en stund o efter det så gick jag hem och kolla lite på tv. Men nu sitter jag vid datorn å bloggar och gör bilder på pazap.com nu, ska äta kvällsfika nu och sova sen. Så jag får se om jag gör ett inlägg imorgon. Så hejdå då!


Kom ihåg att ställa frågor och tipsa gärna om vad jag kan skriva i min blogg!

/Mollan 

Av Molly Öberg - 11 januari 2012 17:56

hej,, igår glömde jag att skriva ett logginlägg  Men idag hinner jag göra ett inlägg. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här i bloggen, men vad jag gör på dagarna skriver jag ju om, och Justin Bieber!   

Men om ni inte gillar Justin eller inte vill läsa om honom får ni hoppa över det som handlar om honom,, fast det skulle inte jag gjort!<3 Men aja ska sitta lite vid fb o så nu, men hejdå alla läsare!


Kom ihåg att fråga om saker o sånt! Svaren får ni när det är ganska  många som har skrivit in frågor!


Här kommer en bild på Justin Bieber och mig som jag gjort på Pizap.com!

 

Av Molly Öberg - 10 januari 2012 18:30

Justin Bieber är den bästa jag vet! Han kan spela piano, gitarr och trummor. Han Kan lösa en sån där kub med färger på 2 minuter! Han är jätte duktig på jojjo (stavning?) Han kan dansa skit-bra!<3 och framförallt!: Han är bäst på att sjuna och snygg såklart!<3


Kom ihåg att jag kommer att ha en frågestund! Fråga påå!!!


/belieber Molly!<3   

Av Molly Öberg - 9 januari 2012 19:24

Hej!<3 jag hade tänkt att jag ska ha en frågestund, så jag vill att ni skickar in en eller flera frågor;)

Så det är bara att fråga på!       

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards