Alla inlägg under februari 2012

Av Molly Öberg - 20 februari 2012 12:22

Igår var jag en en kompis när jag kom hem mådde jag inte så bra och hade lite ont i huvudet, frös jätte mkt. Jag gick och la mig typ åtta för jag var jätte trött. på morgon kände inte jag mig så pigg, så jag stannar hemma idag. Men jag vill inte missa skolan idag, för det är elevens val och jag har musikal! har ätit lite glass o så.

örlåt om jag inte skriver så ofta men jag kanske skriver mer idag eller imorgon!;)

Av Molly Öberg - 9 februari 2012 20:19

Hej! idag var jag i skolan och jobbade o så. Efter skolan gick jag hem och väntade tills min syster skulle komma och hämta mig. Sen har jag inte gjort nåt mer;) Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå på innebandy:)

Men jag vet inte... Ställ frågor till mig, så svarar jag på alla frågor genom ett videoklipp lr skriver ett inlägg o svarar på dom;) om nån frågar förståss!  

  

Av Molly Öberg - 3 februari 2012 16:46

heej  Idag var jag i skolan och hade kul på rasterna med Isabelle o Izabelle, fast vi gjorde inget specielt 

runt kl. 6 ska jag äta på nån resurang o sen efter det, bowla i sandviken!:D Det ska bli jätte kul. Men nu behöver jag äta lite;D det blev ett kort inlägg idag, som det brukar vara i min blogg enlit mig.

Jag o mina 2 kompisar har gjort en blogg: www.onedirectionJB.bloggplatsen.se

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards