Alla inlägg under februari 2013

Av Molly Öberg - 28 februari 2013 23:11

Jag tänkte tipsa bloggen getgoreous.blogg.se ! Det är en jättefin blogg och nu tävlar hon ut en Xlash på sin blogg !

Jag är med och tävlar i den tävlingen och den kan ni också vara med på ! 



Hennes blogg: getgoreous.blogg.se


Xlash-tävlings-inlägget: http://getgorgeous.blogg.se/2013/february/vinn-en-xlash.html


 

Av Molly Öberg - 28 februari 2013 20:18

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på spotify, nu lyssnar jag på astrologen. Den låten e så braa ! Jag kollar facebook men jag måste upp till mitt rum nu så jag kan ladda min mobil som har bara några procent kvar. Idag hade jag på mig min gråa tjocktröja som det står "I <3 Justin Bieber" på. Den är så skön ! Ni bör köpa den, speciellt om ni älskar Justin Bieber. Den finns på cubus för 299 kronor ! :D


Puuss :*


Av Molly Öberg - 28 februari 2013 13:55

Hörni ! Nu får ni kommentera frågor på frågestunden så jag kan avsluta den sen, kommer nog ta nån vecka innan jag fått in en del frågor, som det ser ut nu iallafall. Om ni inte orkar gå tillbak och leta efter det inlägget kan ni skriva frågorna på kommentarerna till detta inlägg, det går lika bra det också :)


Hoppas ni frågar nu så skriver jag mer inlägg sen :* 


 

Av Molly Öberg - 28 februari 2013 13:22

Heej :) Idag gick jag upp kvart över 10 tror jag. Jag klädde på mig och sminkade mig lite sen gick jag ner till köket och åt frukost. Sen har jag kollat på tv och hållt på med mobilen, läste lite ur en Julia tidning också. Idag är det lika fint väder som det var igår. Vilket är skönt och varmt. Men jag vill så gärna gå ut och göra något men jag har ingen att vara med, tråkigt att vara själv ute. Så kag vet inte vad jag ska göra nu. Nån som har vet vad jag kan göra? Eller nån som vill hitta på något? :) Höörs :*

Av Molly Öberg - 27 februari 2013 21:00

I detta inlägg får ni veta vad jag köpte idag (och fick). 



 

Det här "headband" (hårband typ) köpte jag på Intersport, 200 kr men mamma hade rabatt så det blev 122 kr. 


 

Dem här snoddarna köpte jag på Glitter för 20 kronor. Det är utan metall så det är bra!


 

Sen så köpte jag detta linne med en "magtröja" som har JB tryck på. Cubus, 199 kr.


 

Denna munktröjan/munkjackan köpte jag på Cubus för 299 kronor. 


 

Svarta jeans, Cubus, 199 kr.


   

Läppstift från H&M som heter Darling pink och kostade 49.50 men hade rabatt så det blev 45 kr.


Det var allt jag köpte idag och det var sista inlägget för idag för jag ska sova. Så ni bara vet såg jag en räv nyss! Jag har ett fönster vi min säng och såg det igenom det förnstret ! :D


Höörs :*

Av Molly Öberg - 27 februari 2013 20:49

Jag ska snart skriva ett inlägg om vad jag köpt o så men jag måste ladda upp bilderna från mobilen till datorn.



Kommer snart, hörs ! :*

Av Molly Öberg - 27 februari 2013 18:31

Jag har varit i Valbo nyss och shoppat.
Jag glömde att blogga precis innan jag åkte dit. Men innan jag åkte kollade jag på temperaturen och det var 15 grader ute, alltså + då. Gick ut och kände och då kände jag att våren är snart här! :) Jag tog skinnjackan eftersom det var ju ganska varmt ute. Och jag skulle ju ändå till ett köpcentrum och då blir det ganska varmt inne. Men sen kom pappa och hämta o då åkte vi till mamma som hade slutat jobbet och där släppte han av mig för då gick jag till mamma. Då åkte vi till Valbo Köpcentrum. Nu är jag påväg hem och jag ska skriva sen vad jag köpte där.



Av Molly Öberg - 27 februari 2013 11:55

Heej ! Idag vaknade jag 10 men kollade i Frida och Julia tidningar. Klockan halv 11 gick jag upp och då klädde jag på mig. Sen efter det åt jag frukost, macka och o'boy! Senare idag ska jag åka in till Sandviken till mammas jobb för när jag kommer dit har hon slutat och då ska vi åka till Valbo köpcentrum. Jag ska köpa svarta jeans, om jag hittar några som passar mig men det tror jag. Sen tror jag att jag köper något från Justin Bieber kollektionen på Cubus. Men jag skriver nog lite senare innan jag åker. Jag har inte fått in frågor än på frågestunden så ni får ju jättegärna kommentera frågor där nu ! Om ni vill kan jag länka och tipsa din/er blogg om du/ni kommenterar det! :)



                         Höörs :*


 

(Bilden är tagen förut)

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards