Alla inlägg under september 2012

Av Molly Öberg - 30 september 2012 20:14

Hej. Jag var på gymnastik idag och det var jätte roligt. Vi var i mjuka hallen så då är det ännu roligare. Vi fick jula, göra rondat, gå på händer när en annan håller i benet/bena. Vi fick "kö/göra" skottkärran. Vi fick hoppa trampet, göra volter, gruperingar och andra saker om man klarar av lite svårare. Jag gjorde ingen volt ner i "gropen". Men gruperingar.

På slutet stretchade vi. Vi gjorde massa olika övningar, men vi prövade att gå ner i spagat. Jag kommer inte ner helt men jag får träna. Vi fick en läxa, det var att man ska stå på händer 5 gånger och gå ner i spagat varje kväll tills nästa träning. Det är på onsdag. Men jag vet inte riktigt vart jag kan stå på händer hemma hos mig? Har inge bra ställe.

Vill inte stå mot en dörr eller en vägg inne, för jag vill stå på gräs och inte på ett golv. Jag vet inte var jag kan stå mot en vägg ute mot vårt hus. Har liksom inte nåt bra ställe direkt. Jag får väl kolla och försöka. Ska äta kvällsfika nu, ska egentligen ducsha nu men det är för sent. Får göra det på morgonen imorgon innan skolan. Eller så gör jag det nu. 

Puuuuuuuuss:**

Av Molly Öberg - 30 september 2012 15:02

Hej. Idag har jag sålt jultidningar till två stycken. Nu har jag sålt för 2288 typ. Senare idag ska jag på gymnastik, klockan 6. Har inte ätit idag men snart ska jag det. Fast har egentligen ingen lust att äta. Innan och efter jag cyklade och sålde jultidningar satt jag vid datorn. Smsat lite, smsar nu. Facebookar... Lyssnar på Justin Bieber skivan my world. 

Har ingenting att göra, har-så-super-jätte-tråkigt-nu. Har nått 156 besökare, men seriöst... Förra månaden 204.

Idag är det sista dagen på den här månaden. Jag vill få högre än förra månaden! Men nu går det nog inte. För att fixa 50 till idag är nog omöjligt för mig. Snälla hjälp mig att få minst tio till iallafall! Då är nu super snälla! Aja nu är maten kanske klar,


sooo hejdå.

Av Molly Öberg - 29 september 2012 20:43

Hejhej. Imorse när jag vaknade fick jag skynda mig att klä på mig, sminka mig och sen äta frukost. För klockan 11 skulle jag vara i folkets hus. För det är loppis där, osså kunde man köpa första hjälpen påse/kudde/låda sak. Pengarna går till folkets hus tak som de ska renovera. Jag går ju på ungdomsgården som är i folkets hus. Så då hjälpte jag till att sälja. Jag säljde lite såna dära första hjälpen "kit". Men för det mesta stod jag vid kafeét och sålde fika och toast.

Det var ganska roligt tyckte jag :). Jag var där fån 11 till klockan kvart i 7. Då gick jag ner till ica för att mamma och pappa skulle dit och handla. Så då löpte jag lite godis, twix och Ica's Sura nappar. Sooper gott. Osså köpte jag ett vaseline. Man kan göra egna läppbalsam med ett vaseline, super enkelt! Kan kanske visa i nån video nångång. Justeeeja.... Jag köpte också en fanta exotic, såklart! Gottgott... Nu har jag 145 olika läsare i alla fall. Men jag är inte så nöjd än.

Aja nu ska jag kolla på en film på swefilmer. Den heter Beauty Shop, har aldrig sett den. Men den verkar bra!



Puuuss:**

Av Molly Öberg - 28 september 2012 15:58

Hejhej. Sorry att jag inte bloggat på två dagar. Jag har inte suttit vid datorn. Men nu kände jag att jag måååste blogga.  Jag Var med Izabelle och Linnea efter skolan. Vi skulle baka kladdkaka. Men vi har skypat och krånglat med ljudet... Men Izabelle gick hem och åt. Men vi bakar kladdkaka nu, eller hon gör det mesta haha. Aja kanske bode hjälpa till lite nu :P  ... Vi ska till UG idag. Det är klockan fem. Det är innebandy idag men jag går nog på det varannan fredan efterssom det är ungdomsgården då. Kladdkakesmeten är nu klar! Känns som om det var evigheter sen jag bloggade. Nu gör jag ju det iallafall. Kanske dax för en video snart igen? Kom ihåg att kolla in mitt youtube konto och prenumerera på mig! :)

Jag har tio prenumereranter på yt, men vill ha lite fler. Jag lägger upp flera videosar där än på bloggen. Hjälp mig att fler ska kolla min blogg, kommentera som sagt eran eller en anna bra blogg så länkar jag den/dom. Jag har inte ens 150 besökare! 141 har jag. Förra månaden hade jag 204 besökare. Jag vill så gärna nå 205 iaf. Aja nu ska jag smaka smeten!



Heejdå... PUSS:*

Av Molly Öberg - 25 september 2012 16:48

Hej. Nu är jag hemma eller det har jag varit i en timme. Idag i skolan skulle vi haft gympa klockan nio. Men vår gympalärare var sjuk. Så vi gick till bibblan med femmorna. Jag lånade tre böcker, eller två böcker och en sån här

som man lyssnar på. En bok heter tjejer på stan, den andra heter spegel,spegel på väggen där. Jag tror den hette typ nåt sånt. Jag lånade en sån där bok som man lyssnar på, det var Eva & Adam jul jul pinsamma jul, osså var det en till med

och den heter typ sista party eller pyjamas partyt. Nånting sånt. Åååå justdeja, det heter ju ljudbok. Glömde bort det, haha. Sen gick vi till skolan och läste. Efter skolan då stannade jag och Izabelle och gjorde gymnastik. Vi hjälpte dem som går i 6-års. För de gillar att göra gymnastik när vi hjälper. Typ klockan fyra då gick vi. Jag gick med Izabelle till bibblan. För hon skulle hem, men jag stod utanför och vänta på pappa. För att han skulle skjutsa hem mig. När jag kom hem åt jag mat. Pizza rester. Nu sitter jag vid datorn. Ska kanske kolla på film på datorn eller bara kolla lite.

Imorgon är det gymnastik. Det ska bli kul. Nu har jag 130 besökare men 200 MÅSTE jag nå!! Men helst minst 205.

För att förra månaden fick  jag 204. Så kom igen nu! Hjälp mig. Skriv eran blogg eller andra bra bloggar i en kommentar så kan jag gärna länka den! Om ni länkar min. Skuuulle bli så glad om jag fick över det jag fick förra månaden! :)


Puss:*

Av Molly Öberg - 24 september 2012 20:31

Hej. Idag i skolan var det skolfoto, jag var med en gång med elevrådet och en gång med klass fotot och ett på mig.

Idag efter skolan var jag med Izabelle och Linnea. Vi var till ug när det öppnade. Isabelle kom dit, så då körde vi nåt skatespel på playstation. Det var jätte kul, haha... Jag gick till Linnea och hämta min ryggsäck som var kvar hos henne. Sen komma mamma och hämta mig där så nu är jag hemma. Jag åt lite nyss och drack multivitamindryck. 

Jag har typ 125 som har kollat min blogg den här månaden. Förra månaden nådde jag 205. Jag vill nå 210, 205 iaf. Så länka min blogg då är ni jätte snälla. Då kan ni kommentera nå bloggar jag kan länka på min blogg och kanske youtube. Snälla hjälp mig att nå 205 den här månaden iaf! :) Skulle bli jätte glad om jag gjorde det, men då behöver jag er hjälp.


Höörs, puusss :***

Av Molly Öberg - 23 september 2012 21:38

Hej. När jag kom hem från gymnastiken så skulle jag äta. Det var potatismos och ugnfalukorv. Det var jättegott.

Sen hoppade jag in i duschen. Eller inte hoppa direkt då, men ni fattar. Efter det satt jag på mig en pyjamas. Mitt hår är fortfarande blött och jag gillar inte att sova i blött hår. För det blir så kontigt på morgonen. Jag ska vänta en liten stund sen lägger jag mig i sängen. Ska läsa juliatidning, den senaste. Måste ladda datorn nu för imorgon är det skola och då ska den vara fulladdad. Imorgon är det skolfoto i skolan. Jag la ju ut en bild på vad jag kommer ha för tröja till ett par jeans. Jag ska nog ha en annan tröja. Den är svart, ganska tajt och lite urringad. Den är typ "puffig" vid axlarna. Kanske tar ett foto imorgon hur det ser ut. Jag ska ha ett halsband till. Några örhängen också, men jag vet inte vilka.

Nu måste jag mysa ner mig i sängen. PUUUUUUUSSSS:*********

Av Molly Öberg - 23 september 2012 17:10

Hejhej. Kort inlägg nu. Jag ska på gymnastik snart. Jag bytte nyss om till gympa kläderna. Isabelle konmer och hämtar mig halv 6, så jag måste gå ner nu. Det är inte långt kvar, jag läängtar. Fast det gör jag varje gång. Men när vi är i mjuka hallen är det ännu roligare. Aja nu måate jag ner och fixa en vattenflaska, för det behövs. Aja hejdå Puss:**


 

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards