Alla inlägg under december 2012

Av Molly Öberg - 31 december 2012 01:07

Jag är med Nathalie men nu ska vi sova.

Puss :*

Av Molly Öberg - 31 december 2012 01:07

Jag är med Nathalie men nu ska vi sova.

Puss :*

Av Molly Öberg - 30 december 2012 11:55

Godmorgon ! Nu ska jag gå upp för mamma väckte mig för en timme sen för att annars skulle jag säkert sova till ett. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men jag ska äta frukost och klä på mig o sen sminka mig lite.

Puss :* :)

Av Molly Öberg - 30 december 2012 11:55

Godmorgon ! Nu ska jag gå upp för mamma väckte mig för en timme sen för att annars skulle jag säkert sova till ett. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men jag ska äta frukost och klä på mig o sen sminka mig lite.

Puss :* :)

Av Molly Öberg - 29 december 2012 22:50

Nu har jag kollat klart på John Tucker must die. den är verkligen super bra! Tycker jag. Om ni gillar tjejiga filmer så tycker jag att ni ska kolla på den. Rekommenderar den. :) Den går att kolla gratis på swefilmer. Det finns en massa andra bra filmer där. Nu ska jag ta bort sminket ochborsta tänderna, sen sova! Aja, godnatt. puss :**

Av Molly Öberg - 29 december 2012 18:52

Hej. Nu ska jag kolla på film, filmtajm nu :) Eftersom det är lördag så ska jag kolla på nån film som vanligt.

Och som vanligt vet jag inte vilken film. Jag ska kolla på nån film på swefilmer.se där finns det mycket filmer!

Jag vill kolla på någon ny film, men den ska vara bra också. jag gillar tjejiga filmer, eller ganska tjejig iaf helst.

Kommentera en bra film! Jag gillar inte skräckfilmer, så det är ingen idé att skriva en skräckfilm. :S

Om ni skrivit en film men om jag kanske redan börjat kollat eller om ni ser detta inlägg nån dag efter kanske, men iaf     skriv en eller flera filmer endå då kan jag kanske se den nästa gång jag kollar! Ni får gärna skriva vad de handlar om också ! Sidan man kan kolla gratis film på är: http://www.swefilmer.com/


 Glöm ej och kommentera en bra film!


Puss:**


Av Molly Öberg - 29 december 2012 15:55

Hej! Idag ringde pappa och fråga om jag var vaken, men jag gick upp då när han ringde och då var klockan visst 1! Min brorsa gick upp då också. Lite sent kanske, men jag trodde klockan var typ 11. Aja jag åt frukost, kolla tv och satt mig vid datorn en liten stund. Läst lite Frida, sen kollade jag på filmen She's all that på swefilmer.se. Filmen var jättebra tycker jag. Kolla på den! Nu bloggar jag. Jag har inte gjort nåt speciellt idag, haft tråkigt. Slappdag...

Tror jag måste vara med nån imorgon eller nån annan dag nästa vecka. Har inte varit med nån på jullovet :O Konstigt, jag brukar typ alltid vara med någon. Oftast iallafall. :) Tror jag ska sminka mig lite idag, lite sent nu men ändå. Ska sätta på mig one piece kanske, det är ju mysigt att ha en sån på sig på lediga dagar. :) Snart ska jag äta, pappa håller på att göra mat nu, om jag har rätt. Har ni kollat in min nya blogg på blogg.se ? Jag bloggar om ungefär samma sak. Men jag testar den för att jag vill ha en bättre. Men den är inte så enkel när man ska fixa egna bilder i designer man kan ta där. Om det är bilder i en design man kan välja så verkar det som att man inte kan fixa egna bilder. Jag har en design nu som är utan bilder, men det ser bra ut ändå och där kan man fixa kategorier, alltså jag har en kategori för vardag, bilder, videos, skönhet och tag's. Men när man kommer in på bloggen så kommer manin på allmänt där visas det alla inlägg, men dem inläggen är också inne i nån kategori. Hoppas ni fattar! Kolla in vettjah ! Det var allt för mig idag, eller detta inlägg rättare sagt ;D



Puss :**



 

#Nomakeup



Av Molly Öberg - 28 december 2012 15:31

Imorse vaknade jag typ kvart i 11, nånting sånt. Iaf då gick jag och gjorde en macka och oboy till, jag satt och kolla på tv när jag åt min frukost. Eller brunch kanske man säger, efterssom jag äter typ 11-12. Iaf sen har jag inte gjort så jätte mycket, jag har smsat och suttit vid datorn. Nu gör jag det också för jag bloggar lite och lyssnar på musik, One Directions nya skiva Take Me Home. Den är jätte bra.  Jag ska sminka mig lite snart för att jag har inte orkat gjort det än. Jag har varken haft på mig smink igår eller i förrgår. Liksom inte orkat. Måste låta huden få andas nån gång. Men idag vill jag göra det. Kommentera vad ni vill att jag ska blogga om! Kanske tipsa något? 

Snart har jag fått 600 läsare denna månad! Visst, jag nådde 1 200 nånting förra månaden men jag blir så glad av att jag har så underbara läsare! Har fått jättefina kommentarer om min blogg! Tack ! :) <3




Puss! :*

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards