Alla inlägg under mars 2012

Av Molly Öberg - 30 mars 2012 19:37

Tjaoo, idag har jag varit i valboköpcentrum o handlat kläder.

jag köpte en Justin bieber t-shirt (H&M), ett par chinos (H&M), rosa jeans(Cubus), en kjol(cubus), blått linne (H&M) och två t-skirt som är kort, en av dom är gul o det står Tokyo med silver på framsidan, den andra är vit o det står det love med guld (Kappahl). när man gick förbi typ i mitten av köpcentrumet så får man sb12 tuggummin, fick 3 stycken...dom kostar runt 60 kr annars. sen har jag inte gjort nå mer.

Av Molly Öberg - 15 mars 2012 20:55

Hej!;D idag var jag med isabelle,izabelle o karin sen åkte jag hem. senare var jag med bara izabelle och vi gjorde inget specielt.... men måste äta kvällsmat nu. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men hejdå

Av Molly Öberg - 13 mars 2012 20:35

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag, men ska försöka göra så ofta jag kan. Men igår var jag med Linneaa o Izabelle, idag var jag med bästa Isabelle, Izabelle o Karin. Vi gjorde inte så jätte mkt, typ skrattade mest;D När jag skulle hem, då följde Karin med, vi åt lite o sen gick vi upp på mitt rum o inte gjorde nåt specielt. När hon åkte hem satt jag mig lite vid datorn. jag skulle ha städat mitt rum istället (ganska skökit). Imorgon efter skolan ska jag och mina kompisar till ''juniorerna''. när det slutar blir det kanske kör (sångfåglarna). 

Ska ner o äta kvällsmat o träna lite på musik-läxan, ska göra ett omprov för att jag vela det. Sen sova!

Jag tror jag hinner blogga lite imorgon.


Hörs!;)

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards