Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly Öberg - 31 oktober 2012 22:48

Sorry för att jag inte ha bloggat på några dagar men ibland orkar jag seriöst inte sitta vid datorn. Okej senaste blogginlägget var i tisdags tydligen, aha oj och det var igår. Haha trodde det var flera dagar sen känns det som.

Igår åkte jag till Nathalie och var med henne jag sov hos henne. Igår kväll kollade vi på en skräckfilm, jag kommer inte ihåg vad den heter men det är en sån där läskig freddy med. Idag typ klockan ett hämtade pappa mig för att jag skulle vara vi ungdomsgården klockan halv tre. Vi hade spökrunda eller hur man kan skriva det, iaf vi på ungdomsgården var utklädda för att vi hade gjort en "bana" som folk (barn/äldre barn) gick. Vi skrämmde dem. Vissa blev inte rädda alls vissa sket på sig typ. Hahah. Jag hade ett Lucia-linne som jag klippt i och haft mörkröd och vanlig röd ögonskugga på lucia linnet/klänningen. Så det såg blodit ut. Ascoolt... Det var jättekul iallafall. Idag är det Halloween så det var ju därför vi hade den dära saken. Imorgon åker man väl till Sandviken och kollar på stan när det är Halloween grejsimojs där.

Men har ni sätt statistiken?!!! 455 läsare!!!! Helt galet! På bara båb dag har det blivit 40 stycken mer! Tack! Jag hoppas att det blir fem hundra denna månad, men då behöver jag fem läsare till, och det är bara en timme kvar tills det är en ny månad. Nästa månad kanske jag har 600 underbara läsare? Hoppas det! Länka och dela gärna min blogg ! <3 <3 <3 <3 <3

Av Molly Öberg - 30 oktober 2012 09:26

Hej. Igår var jag i Stockholm med mamma. Det var jätte kul. På morgonen klockan 6 så väckte mamma mig. Då gick jag upp och klädde på mig, borsta håret och sminkade mig. Sen åt jag frukost, borsta tänderna och sen åkte vi till Sandviken resecentrum för det är ju där ifrån vi åker med sgs bussen. Alltså bussen som går till stockholm. När vi åkte hem ifrån var det mkt snö så jag trodde att det skulle vara snö i Stockholm också ! När vi kom fram så var det inge snö alls. Det var inte äns så super kallt heller. Vi gick först till en galeria där det fanns tele2. Vi gick dit och försäkra min mobil och köpte plast till skärmen som dem satt på åt oss. Sen shoppade vi hela dagen tills vi åkte hem. Jag tänker inte skriva vad jag köpt för att jag har tänkt och göra en video ist.
Idag ska jag till Nathalie min bästis. Jag ska sova där en natt. Aja nu orkar jag inte skriva nåt mer, bloggar genom mobilen så då får jag ganska ont i händerna för det böev ett ganska långt inlägg. Tycker jag. Kolla så många läsare jag fått ! Taaaack ! :)

Av Molly Öberg - 28 oktober 2012 14:25

Hej. Veeet nii?? Längtar tills imorgon!! Då ska jag till Stockholm med mamma <3 Bara över dagen men man hinner med mycket ändå! Då ska jag försäkra min nya mobil och shoppa! Idag har jag smsat med Nathalie mycket, vi har bestämt att jag kommer till henne på tisdag och sover över en natt hos henne. Aja vi är väldigt knäppa när vi smsar. Hahah... Sen duschade jag. Sen klädde på mig, borstat håret och håller på och sminka mig. Sitter vid datorn och lite vid mobilen. Senare idag blir det gymnastik. Längtar till det också, vi är i mjuka hallen idag! Det är jätte roligt. Have a good day!

 

puuss:**

 

 

Av Molly Öberg - 28 oktober 2012 14:22

408 besökare nu på 28 dagar!!!! :D Hoppas statistiken når 500 nästa månad, men då börjar den ju räkna om från noll men hoppas!!! Taaaaaaaack alla lääsare!!!!!! Det är ni som höjer statistiken! :D Sooo Happy today!

Av Molly Öberg - 28 oktober 2012 13:19

Kolla in min kompis Karin blogg! bild-dagboken.bloggplatsen.se

Av Molly Öberg - 28 oktober 2012 10:10

Hej. Idag vaknade jag ganska tidigt men det var nog för att man har ställt tillbaka en timme. Alltså ingen sommartid nu! Jag har smsat lite men nu ska jag hoppa in i duschen. Eller gå då...

Puuss :**

Av Molly Öberg - 28 oktober 2012 00:01

Godnatt all läsare. Nu är klockan 12 på natten så nu är jag ganska trött och ska sova. Gooodnaaatt ! <3

Av Molly Öberg - 27 oktober 2012 21:44

Hejhej. Idag var jag och mamma i Valbo. Vi köpte en ny skrivare på Siba. Med typ Wi-fi och blblabla...

Jag fick två linnen av mamma. En lila och en svart med vita ränder från Cubus. Det var 30% rabatt på alla kläder och 20% rabatt på kosmetik, alltså smink. Jag vet inte riktigt hur mycket det kostade med linnena. Aja, jag köpte en sportbh också. Den kostade 149 kronor men med 30% rabatten så blev det typ 100 kronor. Sen åkte vi och hämta min moster någonstans på nån loppis. Och skjussade hem henne. Sen när vi kom till Järbo åkte vi in till Ica för att vi skulle hämta ut min nya mobil. Samsung Galaxy S2! <3<3 Men det är min julklapp i förskott. Så nu håller jag på med den och kollar lite. Ääälskar den! Den är vit. Jag och mamma ska åka till Stockholm på måndag, vi har bokat buss. Vi ska vara där över dagen. Vi ska till nån Tele2 butik i Stockholm och försäkra min mobil. För Tele2 finns inte i Valbo lr Gävle. Men vi ska shoppa och sånt också! :) Vi åker med nån stockholms buss från sandviken 7.55 så det ska bli kul. Ska kanske kolla på film nu. Dricker socker-dricka också ska jag äta en Japp. Nu blev det ett ganska så långt inlägg, tycker jag iallafall. 


puuss:**

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards