Alla inlägg under maj 2012

Av Molly Öberg - 30 maj 2012 15:47

Hej.... Idag är jag med Linnea o vi har inte gjort så mkt än, men sen ska vi till kören. Kören börjar typ 5.

Jag har sovit hos Linnea två nätter i rad nu, så vi har gjort lite allt möjligt. Igår knäppte vi kort, kan kanske lägga ut lite foton sen. Har bilderna på mobilen så jag måste väl överföra bilderna från mobilen till datorn på nåt sätt. Har inte gjort det med den mobilen jag har nu, som jag fick i julas. Men vi får väl hitta på nåt sen ;)

Ska få lila Converse av min syster Emma :) <3 ( HAPPY )

kanske bloggar senare ikväll. 

Hejdå, PUSS ;*

Av Molly Öberg - 26 maj 2012 21:17

Heej, igår klockan halv sju var jag på kalas hos Isabelle o hon fick rosa pilot brillor av mig. Det regnade jätte mycket då, sen när alla kommit satte vi på filmen breaking dawn o pausade för vi skulle ner o äta tacos. Det var jätte gott. mm.. :D Sen gick vi upp på hennes rum och kollade på filmen och åt godis. Sen gick vi o gjorde lite saker. Men sen när det sluta regna satt vi på oss badkläder o hämta hinkar o fyllde dom med vatten o hällde det på varandra, jätte kul iaf. Fast det var inte så jätte varmt ute när vi gick ut i badkläder o hällde ISKALLT vatten på varandra... så sen åt vi glass med maränger och skurna bananer, jääte gott, mm. vi hade några tävlingar före eller efter vi hade vatten på varandra, mitt lag förlora men alla fick välja något. Jag valde en sak som man sätter i håret. Men sen fortsatte vi kolla på filmen tills vi skulle hem, halv tio slutade det. Vi hann inte se klart filmen efterssom filmen är typ tre timmar o kalaset var i tre timmar,  vi kollade kanske runt en timme på filmen. Men när jag skulle hem hittade inte jag den där saken man sätter i håret så Isabelle ska ge mig den i skolan när hon hittar den :) Kalaset slutade klockan halv tio ( tre timmar ). 

Idag har jag varit i Sandvikeno kollat i galerian o utanför för det var typ nåt som är som en marknad. Men sen har jag ätit tacos idag. Har kollat lite på Never Say Never men har suttit vid datorn typ en timme nu så godnatt!

Av Molly Öberg - 24 maj 2012 20:57

Idag har jag varit i skolan o det var jätte varmt ute, såå skönt!;D Efter skolan cyklade jag hem och åt, smsade lite med karin o då frågade hon om vi kunde va så då cyklade jag till ica och mötte henne där. Jag pantade lite burkar/flaskor o sen gick vi till kiosken och köpte mjukglass o satte oss där utanför och åt den, mmmh.

Sen cyklade vi hem till henne och var ute o stod på händer (inte bokstavligt men ni fattar), osså (h)julade vi o så. Sen cyklde vi till Hålldammen och doppade fötterna oo det var (liite) kallt i vattnet. Men typ klockan sju var jag hemma o åt glass;D

Av Molly Öberg - 21 maj 2012 19:33

Hej,, ..  I lördags var jag med Nathalie o sov hos henne till igår ( en natt ).. Igår åke jag hem, jag vet  inte när. Men idag har jag varit med Alva o vi har varit ute och hoppat studsmatta.

Snart ska jag äta wook rester från igår. så jag hinner inte blogga så mkt idag. 


Meen hejdå och godnatt i förväg. ! :D

Av Molly Öberg - 19 maj 2012 09:05

Godmorgon! Idag vaknade jag lite tidigt för Mio sov här, han går upp typ 7.  Men vi har busat lite, ätit frukost men nu är han nere o leker o jag uppe vid datorn..

 har inte så mycket att säga, men hejdå!:)

Av Molly Öberg - 18 maj 2012 17:10

Idag har jag varit med Sara jag sov där en natt. Sen åkte jag hem o åt, städade lite o så. Mio o min syster kom hit för Mio ska sova här inatt. Fast min syster har åkt hem så nu är Mio med mig o leker lite. Har inte nån ork  att skriva så mkt idag, men men.


Skriver kanske imorgon :)

Av Molly Öberg - 10 maj 2012 19:37

heeej.! Idag har jag praktiserat på en försokla här i Järbo.

Jag var på avdelningen där dom yngsta är, så jag fick träffa Mio o vara med han där efterssom han går på det dagiset o den avdelningen. Izabelle och Karin praktiserade där också.

Izabelle var på den avdelningen som jag var på och Karin var på avdelningen där dom äldsta var.

Det fanns tre avdelningar.

Vi var där från klockan halv nio på morgonen till två på eftermiddagen. 

Så efter det var jag med Izabelle hemma hos henne, men vi gick till kiosken och köpte glass o godis som vi åt.

Efter det gick vi till bibblan en stund, så kom Karin in dit och sa att hon hade ringt på Izabelles mobil som var hemma o då hade hennes pappa svarat och sakt att vi är på bibblan.

Karin gick in till oss och sa att det är nån utanför som vill träffa oss.

Vi undrade vem det var, så vi gick ut o kolla, då var det Sara Alm som gick på vår skola fram till tvåan som flyttade till Sandviken. Jag och Izabelle var med Karin och Sara en stund tills jag skulle hem och äta.

Vi åt klyftpotatis och korv, o bea till såklart. Imorgon är det skola...Trökigt...

Av Molly Öberg - 9 maj 2012 18:11

Hellu, idag har det regnat typ hela tiden så tråkigt. Men jag gick till juniorer efter skolan med mina kompisar som också skulle dit, sen kom jag på att det inte skulle vara någon kör efter. ehh sen har jag inte gjort något, lr jo ätit pannkakor o sitter vid datorn nu. Imorgon kommer jag att paua på dagis en dag, det ska bli kul ;)<3

Skriver imorgon om hur det gick. 

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards