Alla inlägg under april 2012

Av Molly Öberg - 23 april 2012 21:25


   

Av Molly Öberg - 22 april 2012 16:23

Igår köpte jag lite kläder i valbo. Det jag köpte var: en svart kofta, ett blommigt linne med volanger, ett linne som hade en kort skjorta till också köpte jag ett par skor som är svart o lite lila på (adidas), skorna ska jag ha på gympan när vi är ute o när jag är ute o går. Men idag har jag slingat håret ljust! Hade H&M's highlight, förra gången hade jag en mkt bättre. Men aja, blev ganska bra iaf!;) 


I  Justin Bieber <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Molly Öberg - 16 april 2012 20:53

 Här kommer lite svar till frågor o kommentarer jag fått, fast dom ''frågor'' jag fått är egentligen inte FRÅGOR, men aja här kommer svaren till dom.;) 

                                                                                                                                                                            

Sabina:

Hej Molly vilken fin blogg du har;) 

Kram Sabina. 


Svar: Tack;) din blogg är också fin;)                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Coola Karin som du inte känner!

Tja vem du nu är?;)

vem är din bäst kompis vad heter hon/han? från coola karin som du inte känner!!!!!!


Svar: Hej Karin, mina bästa vänner är Isabelle, Izabelle, Nathalie o Linnea. Vet vem du är.

                                                                                                                                                                            

Justin Bieber

Hello! It's Justin, very good blog you have and pictures of me was awesome. No, now i'll go out to see you well i hope.


Svar: o väldigt sant.... Vet vem du är inte Justin.

                                                                                                                                                                            

Sara Alm

Snygg blogg


Svar: Tack;)

                                                                                                                                                                            

Mandamonki

Hejsan! Mitt namn är Manda och i min blogg pågår just nu lottningen! Det betyder att du kan skriva in din bloggadress bland mina kommentarer i min blogg och sen så kommer jag att lotta ut en 2 vinnare som får synas framför 50-60 läsare! Du bör nog vara med efterssom din blogg är super bra och intressant!

// Mandamonki


Svar: okej, tack så mkt!;)

                                                                                                                                                                            




Av Molly Öberg - 14 april 2012 17:34

Hej! Idag har jag städat lite, och nyss ätit. Men nu är Mio här!  Det är mitt systers barn. Så det ska bli kul, han ska sova här å;) Har inte så mkt att skriva. Men kansk skriver lite senare idag;)


Hejdåe;)                     

Av Molly Öberg - 14 april 2012 11:28

Hej!! Vaaaaaaaaaaaaaaaaad skaaaaa maaaaaaaaan gööööööööra iiiiiiiiiiiiidag????????????

Av Molly Öberg - 13 april 2012 17:21

hej, idag har man sovit hos Linnea o vi fikade nyss, mums.. osså har vi åkt skateboard och knäppt lite foton.<3

Vad ska man göra senare idag då? o_O

O imorgon kommer Mio<3 (min systers barn) det ska bli kul.  


Hööörs, puuuss;*

Av Molly Öberg - 9 april 2012 19:53

Hej, idag var ja hos Sara o vi cykeltränade först runt kallmarken, sen cyklade vi till ett ställe sen hem. efter hoppade vi studsmatta hos sara.. har inte gjort så mycket mer. men imorgon ska jag till jädraås o sova där.. på onsdag ska jag till alborgen!;D 


hörees

Av Molly Öberg - 8 april 2012 21:56

Idag har man varit i Jädraås o ätit, efter var jag med Sara och Sanna, vi har hoppat studsmatta och gett varann ''lite'' stötar. Imorgon vet jag inte vad som händer.  

Om du/ni tkr jag är dum, varför vara med mig? Jag tänker inte vara med sånna som tkr jag är dum, men vill så gärna vara med mig ändå... Nu menar jag inte Sara o sanna, alltså en annan.

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards