Alla inlägg under april 2013

Av Molly Öberg - 30 april 2013 16:19

Hejhej !

Idag är det sista april och majkasen ska brinna ner ikväll ! Aja, idag i skolan så var det en väldigt skön dag, vi hade engelska en halvtimme sen gympa. Nu på gympan så är vi indelade som 2 grupper, ena halvan i klassen får ha orientering på tisdagar och teori på torsdagar, osså tvärtom för andra halvan. Idag hade jag teori vilket var väldigt skönt för då slapp jag orientera i kalla vädret.  Det var bild de 2 sista lektionerna, vi fick extra bild :) Vi hade en lång rast på eftermidagen och det hade vi igår också, vi spelade fotboll med nästan hela klassen på sista rasten.

Efter skolan idag så gick jag med Izabelle hem, eller hon gick hem till sig. Jag var med henne utanför typ 10 minuter sen fortsatte jag hem. När jag kom hem åt jag 2 mackor, sen gjorde jag inte nånting. När mamma kom hem satt jag mig vid datorn vilket var för en timme sen kanske. Nu har mitt linne från monki kommit ! Eller bara till Ica, så jag får åka och hämta ut det sen.  Senare ikväll blir det väl att äta med familjen, tror det var nåt köttspätt vi skulle äta, med pommes. Verkar som att jag och mamma ska åka och hämta ut paketet (linnet) nu ! ;)


Puss, hörs :*

   

Av Molly Öberg - 29 april 2013 20:31

Hello guys !

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet, jag ska nog också kolla vad det var för papper jag fick från skolan, eller det var nåt vi skulle träna på eller vad det nu var xD .. Bäst jag kollar så det inte är nån läxa !

Skriver mera imorgon, !


bye :*

Av Molly Öberg - 29 april 2013 18:10

Hej !.. Idag cyklade jag med Izabelle till skolan, det var en rätt så bra dag, pyttelite matte, engelska o sen svenska som jag inte gillar alls. Sen sista lektionen var det slöjd vilket är skönt och lugnt. Efter skolan stannade jag med Izabelle på skolan lite o gunga, när jag kom hem åt jag en risifrutti. Sen har jag kollat på tv, nu kom pappa hem och stekt på blodpudding. Så nu ska jag äta.

Hörs :*

Av Molly Öberg - 28 april 2013 21:08

Märkte nu att detta inlägg blir mitt 602 inlägg ! Inte lite eller .!.

Bara det jag skulle skriva, tack för att ni läser min blogg ! <3


 

Av Molly Öberg - 28 april 2013 21:04

Nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna ! Sen blir det sova, kanske läsa tdning först :)

Jag uppdaterar nog imorgon, innan skolan hinner jag nog inte, kanske :) . Efter skolan någon gång men det brukar ju bli sent på eftermiddagen men ska försöka lite tidigare imorgon ! :D


Puss .*

Av Molly Öberg - 28 april 2013 19:16

Gilla denna Justin Bieber sida, inte många likes där men det gör ingen skillnad på inläggen och bilderna man får !


https://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%A4lskar-Justin-Bieber/327842190676667

https://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%A4lskar-Justin-Bieber/327842190676667

Av Molly Öberg - 28 april 2013 17:14

Nu ska ni äntligen få se vad jag köpte i Stockholm, var där i onsdags och torsdags. Jag köpte inte så mycket för jag ska till Stockholm sen i slutet på maj med klassen, så då vill jag nog shoppa mer.


Först så visar jag vad jag fick av min syster som present när vi var påväg dit.

Det är ett vitt linne med Justin Bieber på !

 


Jag köpte ett Justin Bieber armband/gummi-armband där det står BELIVE o Justin Bieber. Det kostade 50 kronor i globen (belivetour). 

   


En Justin Bieber flagga utanför globen för 50 k.

   


Peace-armband, Ginatricot 15 kr på rea !

   


Vitt linne med text o nummer på i orange & rosa, Ginatricot 79 kr .

 


Jag skulle köpa ett vaniljvitt linne från Monki som jag skulle ha på skolavslutningen, ist för det jag hade tänkt och ha innan, det fanns i min storlek o den passa men jag skulle komma nån timme efter o köpa den så jag inte hade ångrat mig. Då när jag kom dit och skulle köpa den fanns det inte kvar i min storlek ! Men när jag kom hem från


Stockholm och mamma kollade på monki's sida så fanns den att beställa. Det var bra så dagen efter beställde

jag den. Jag kommer antingen att ha det linnet eller linnet från gina eller t-shirten jag köpte från början till skolavslutningen, nån utav de ska jag ha på skolavslutningen. Det blir nog den från monki !



Men jag ska ha en silvrig halsring isf till, kollade igår om det fanns nånstans men det gjorde inte det, på gina hade de förut men nu var den slut o fanns bara i guld. Glitter hade också men den var så stor.

Jag ska kolla sen när jag åker till Stockholm med klassen !

Av Molly Öberg - 28 april 2013 14:25

Hej everyone !

Idag gick jag upp rätt så sent, eller jag satt vid datorn nån timme innan jag klädde på mig, idag har jag på mig rosa jeans och vit t-shirt med texten LOVE. Jag har pyttelite smink på mig, bara mascara och jättelite concealer. Jag ska ändå inte gå nånstans och det är helg så jag behöver inte smink på mig då !

Ni som har facebook får gärna gilla min Justin Bieber sida där jag ska/kommer lägga upp fakta, bilder och information om Justin Bieber !

Sidan är här:---> https://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%A4lskar-Justin-Bieber/327842190676667?fref=ts

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards