Alla inlägg under augusti 2012

Av Molly Öberg - 31 augusti 2012 17:19

Idag var jag med Karin efter skolan, sden gick vi till ica och va med Isabelle och Izabelle. Vi gick lite här och där.

Sen stod vi en haltimme utanför ug tills det öppna. jag ska pröva spela lite gitarr sen. Har gjort det lite idag.

Har inte så mycket att skriva nu. Trorjag hinner skriva lite ikväll när jag har åkt hem från ungdomsgården.


Puss :**

Av Molly Öberg - 30 augusti 2012 21:38

Nu ska jag sova. Fast först ska jag ner och borsta tänder. Sen sova. Imorgon är det en tråkig skoldag men ändå rolig. Det roliga är att det är fredag o att man får vara med sina kompisar. Det dåliga är att det är typ bara SO, NO och nåt mer tråkigt på en fredag!... Jag skulle så hära lägga upp en video men jag råkade göra den 11 minuter lång. Högst 10 minuter lång video kan man ladda upp. Så ja, typiskt. Får göra om videon nån dag. För det var 21 frågor från min kompis Izabelle. Inte den Isabelle som jag har svarat på frågot till redan, utan en annan Izabelle. Aja godnatt!


PUSS;**

Av Molly Öberg - 30 augusti 2012 16:57

Har varit i skolan idag. Vi har haft jumpa, engelska, SO o nånting mer.. Typ svenska. Nu är jag med Izabelle.
Vi var kvar vid skolan en stund och gunga. Sen gick vi till Izabelle. Vi har suttit vid datorn sen stängde vi av den för vi blev rädda för åskan o blixten.
Men vi ska sitta vid datorn nu. Vi har typ trådlöst internet antar jag så vi kan nog sitta. Hoppas jag... Igår köpte jag ett sverige linne typ. Jag köpte en jacka som jag ska ha på jumpan. Sen köpte jag ett par långa träning byxor/tights.
Kommer en video där jag svarar på frågor från en kompis. PUSS:**

Av Molly Öberg - 28 augusti 2012 21:17

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna, sen sätta på nattandställningen sen sova!

Natten som var glömde jag sätta på mig nattandställningen, så jah, uuuops... 

Men ah.. Nu ska jag stänga av datorn o sova!


Godnatt! PUSS:*

Av Molly Öberg - 28 augusti 2012 17:08

Förra månaden nådde vi 134 olika besökare här på bloggen. Den här månaden har vi nått 180 olika besökare.

Jag tror och hoppas att vi klarar 200! Snälla hjälp mig. Skulle ni kunna länka min blogg för att hjälpa mig?

För isf kommentera eran blogg så kan jag länka eran blogg om ni har länkat min! ;) 

För då kan både jag och ni få fler besökare! Jag kan länka eran youtube kanaler oxå om ni vill. 

Min heter mollyoberg. Jag är jätte glad att ni läser min blogg. :)<3


Puss på er! :**

Av Molly Öberg - 28 augusti 2012 16:35

Idag i skolan har vi haft jumpa, matte, engelska, bild och nånting mera kanske.

Jag skulle egentligen vara med en idag, men det blev inte så :( Så jag cyklade hem och nu har jag jättetråkigt.

Jag har frågat en annan kompis om vi kunde vara men hon kunde inte. Så jag har inget att göra. Jo rita en klänning i min topmodel bok för att på syslöjden som jag går på ska vi sy nåt klädesplagg. Men jag och Izabelle ska typ ha lika tyg o så. Så det ska jag rita med henne. Så jag vet inte vad jag ska göra nu. Nån som vet vad jag kan göra?

Imorgon ska jag vara med Izabelle.  Skriver sen.


Puss :**


Av Molly Öberg - 27 augusti 2012 20:51

Är på ug med Izabelle. För andra Isabelle skulle hem. Men hennes saker är inlåst hos Izabelle för hon hade ingen nyckel och ingen är hemme där. Så jag kanske måste stanna en stund om inte Izabelles pappa kommer hem snart.

Aja orkar inte sitta och skriva så mycket. Vill göra annat nu här på ug.




PUSS :**

Av Molly Öberg - 27 augusti 2012 17:28

Nu sitter jag vid en dator på UG. Mitt bateri är helt slut på mobilen så jag kan inte blogga genom mobilen.

Inge långt inlägg men, ah... Hungrig så jag ska nog köpa en toast sen här på UG.

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards