Alla inlägg under januari 2013

Av Molly Öberg - 31 januari 2013 19:05

Hejsan! Igår kom det hem ett paket från ellos som jag hade beställt, eller mamma hade gjort det.

Det är en Cover all concealer palette från Wet'n Wild. Jag testade den idag när jag skulle sminka mig till skolan. 

Den är verkligen jäätte bra! Rekomenderar den suuuperstarkt om ni vill ha en bra concealer! Paletten innehåller färgerna beige, grön, vit och rosa. Grön neutraliserar rodnad i ansiktet, den vita nyansen används som highlighter och den rosa används för att trolla bort mörka ringar under ögonen. Beige-nyansen används som en täckande concealer som även går bra att blanda med din foundation. Kööp den! Om ni vill den är ju jättebra! :D

 

 

Av Molly Öberg - 31 januari 2013 16:47

Heeeeeeeeeej :D Idag var jag i skolan o på rasterna körde vi snöbollskrig. Efter skolan åkte jag spark hem men jag fick bära den för det mesta för dem hade grusat ÖVERALLT, asdrygt. När jag kom hem så åt jag macka och drack multivitamin juice till. Jag har kollat på tv, suttit och sitter vid datorn. Jag ska träna på/göra läxan efter jag ätit mat. Jag äter pasta och köttfärssås. Gör ett inlägg sen.



puuss :*                                                       

Av Molly Öberg - 30 januari 2013 22:02

Hej. Idag efter skolan åkte jag spark hem när jag kom hem satt jag mig vid datorn o kolla facebook. O vet ni vad !? Det kommer säljas biljetter till justin bieber konserten i sverige igen! Men det är en annan dag. Jag ska köpa biljett !! Hoppas jag får tag i en innan alla köpt upp dem! Jag kommer gå med min syster Emma! :) om jag får tag i biljetter då .. Hoopppaas!! <3<3<3<3<3
Men iaf sen åt jag mat och sen klädde jag på mig gympakläder för jag skuller på gymnastik. Det var roligt på gymnastiken idag. När jag kom hem från det så duscha jag, sen åt jag kvällsfika och sen smsa jag Emma om konserten ! :D Men nu ligger jag i sängen och ska sova.


Puusss :*

Av Molly Öberg - 30 januari 2013 16:12

Hej. Jag ska på gymnastik nu, för karin kommer o hämtar. Äter våfflor men skriver sen!

Av Molly Öberg - 30 januari 2013 15:26

Rösta här ---> http://fanbaseawards.com/index.php  .. Helst på Justin !!!! <3<3<3

Av Molly Öberg - 29 januari 2013 18:26

Hej, idag var jag i skolan, inget överraskande direkt men ändå. Vi hade prov i engelska, jag tror det gick bra för mig. Jag åkte spark till skolan så alltså åkte jag spark hem till skolan också. Jag har inte gjort nå mycket alls idag efter skolan, typ kollat på tv lite suttit vid datorn och så. Har tagit bort mitt smink och borstar tänderna o håret. Nyss tränade jag lite på en dans som vi ska tävla med i vår gymnastik. Fast det blir 10 som kommer att få vara med och dansa på fristående tävlingen. Vi är 30 stcken i vår grupp, så en tredjedel får vara med på friståendet. Men nu ska jag sova i min sköna säng :)



Ääslar er !! :D


nä men godnatt :**

Av Molly Öberg - 29 januari 2013 06:54

Hej. Idag är det skola mennden börjar halv nio. Jag har klätt på mig och har smörjt in mig med en bodybutter, blir jätte len då. Nu ska jag sminka mig sen ska jag äta frulle . Tror att jag tar sparken idag också.


Puss :*

Av Molly Öberg - 28 januari 2013 20:13

Hej, tänkte tipsa en bra blogg som skriver en suuperbra novell ! Ni måste läsa den! 


http://biebznoveller.bloggplatsen.se/sida-3/


Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards