Alla inlägg under november 2012

Av Molly Öberg - 30 november 2012 17:31

Hej! Höll på att skriva nyss (genom mobilen) aja... Jag är på väg till mib syster för att jag ska sova där men när vi var på väg så tyckte pappa att han såg en bil som var omkullvältad så jag fick panik för att vi vände flr att ingen stannade så då skulle vi åka dit och jag skulle vara berädd på att ringa 112 ! Lite panik man fick då eller ! Men när vi kom dit så var det ingen bil xD vi hade trott att det var en kille utanför med en reflex-jacka utanför en omkullvältad bil ! Men det vatär en kille där med nån reflexjacka o skotta vid nån ganska stor o hög brevlådesak. Haha xD Jag som var berädd att ringa 112 ! ;P Men det är alltid värt att vända och kolla för det kunde ju ha varit så. Men snart är jag hos min syster. Fast först ska jag till mammas jobb och hämta New body katalogen och papper. Jag ska äta tacos hemma hos henne. Mio är där också. :)


Puusss :**

Av Molly Öberg - 30 november 2012 17:31

Hej! Höll på att skriva nyss (genom mobilen) aja... Jag är på väg till mib syster för att jag ska sova där men när vi var på väg så tyckte pappa att han såg en bil som var omkullvältad så jag fick panik för att vi vände flr att ingen stannade så då skulle vi åka dit och jag skulle vara berädd på att ringa 112 ! Lite panik man fick då eller ! Men när vi kom dit så var det ingen bil xD vi hade trott att det var en kille utanför med en reflex-jacka utanför en omkullvältad bil ! Men det vatär en kille där med nån reflexjacka o skotta vid nån ganska stor o hög brevlådesak. Haha xD Jag som var berädd att ringa 112 ! ;P Men det är alltid värt att vända och kolla för det kunde ju ha varit så. Men snart är jag hos min syster. Fast först ska jag till mammas jobb och hämta New body katalogen och papper. Jag ska äta tacos hemma hos henne. Mio är där också. :)


Puusss :**

Av Molly Öberg - 29 november 2012 15:10

Hej. Idag är det snö ute och jättekallt! I skolan idag hade vi engelska, SO, osså kollade vi på film på svenskan. Vi kollade på emma och daniel om den hette så ? Har ingen koll... Jag kom hem nyss, hämtade posten. Ska gå på toan, inte så intressant kanske men... Jag ska äta något, men vad vet jag inte. Ska kanske på ungdomsgården
Om jag orkar och vill, och om några andra kommer dit. 1115 läsare denna månad !!!!!!!!! Taack alla läsare !



Puuss :**

Av Molly Öberg - 29 november 2012 08:29

Hej. Igår var jag på gymnastik. När jag kom hem duschade jag sen sov jag. Nu är jag i skolan, det är ganska mycket snö ute nu ! Det snöade igår.



/ molly :**

Av Molly Öberg - 29 november 2012 08:27

Hej. Igår var jag på gymnastik. När jag kom hem duschade jag sen sov jag. Nu är jag i skolan, det är ganska mycket snö ute nu ! Det snöade igår.



/ molly :**

Av Molly Öberg - 27 november 2012 20:18

Heeej ! Idag var jag i skolan till bara 10 över 12, för att jag skulle till Gävle sjukhus och mäta, väga och kolla på mina knän. Efter det åkte vi till Sandviken, pappa släppte av mig och mamma där för att hennes bil stod där så då åkte vi i den. Men vi gick in på selmas i Sandviken och åt korv i sån här baguette sak. Efter det åkte vi och hämta min brorsa på hans skola. Efter det åkte vi till Ica i Järbo och hämta ut mina jultidningar. Ena kartongen/lådan var typ öppen och lite sönder/knölad. Så vi fick säga till om det. vi fick ta upp allt och kolla så allt var där iaf och om något hade förstörts. Allting var där i men visa saker typ som nån bok hade knölat sig. Så vi visa det så då ringde en som jobbar på ica men vi skulle ringa själv hemma. Mina saker och premier var inte förstörda som tur var. But everythings gonna be alright ! xD

Jag kan kanske visa vad jag valde som premier i en video sen kanske ?. Snart ska jag äta lite kvällsfika kanske, och sen tvätta rent mitt ansikte. Kollade på statistiken nyss, 1007 läsare! ETT-TUSEN-SJU-LÄSARE-! Happy ! :D 

Av Molly Öberg - 26 november 2012 20:19

Hej ! Idag när jag kom hem från skolan satt jag mig vid datorn eller innan åt jag pannkakor. Sen typ klockan 5 lite över så kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till ungdomsgården. Där fick jag sätta på ett tandsmycke, så nu har jag ett ljusrosa tandsmycke på vänster sida. Det är en rundformad, det fanns en droppe men jag ville ha en rund. Nu har jag 960 läsare på 26 dagar ! <3 Så otroligt ! <3<3 Thaanks! Kommentera på mitt förra inlägg om ni vill att en sida ska bli länkad på min blogg, läs det inlägget så förstår ni vad jag menar. jag har inte direkt fått några frågor till veckans fråga/frågor. Det blir högst 5 frågor! Jag lottar dem också. Så det blir rättvist. Kommentera vad ni vill se på bloggen. 


Puuss :**




 

Av Molly Öberg - 26 november 2012 15:47

Jag tänkte göra en liten "länk-tävling". Då menar jag att det är en som kommer att vinna en länkning, alltså att ni deltar och kommenterar att ni är med och skriver ned eran blogg eller youtube-kanal, twitter eller en annan sida som är din!

Det är bara en som får en länknig. Det måste inte vara en blogg. Ni måste skriva ert namn och sidan ni vill ha en länknig på. Annars går det ju inte. Samtidigt kan ni ställa en fråga som kan bli veckans fråga! För att kunna få t. ex sin blogg som jag länkar så ska i skriva eran favorit sak med vintern/julen! Jag kommer att lotta ut den vinnaren!                                        

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards