Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Bilder kommer imorgon !!

Av Molly Öberg - 12 juni 2013 23:02

Hej på er alla !   


Idag var det skolavslutnig för mig (och skolan). Jag gick ut 6an, Nu har vi varit störst på skolan ett tag men i hörst blir vi minst igen. Lite läskigt faktiskt, haha. Vi fick våra betyg i kyrkan och en ros, förståss så får man ju en kram också av rektorn och läraren. Jag blev/är ganska nöjd med betygen. Jag fick bara ett E (tror jag, isf fysik), förra/första gången så fick jag 8st. E o 8st. D, men då ville de inte sätta för högt för det var första gången för de och då hade vi inte hunnit gjort allting heller.Men jaja, när vi kom ut från kyrkan knäppte vi lite kort med klassen, mamma, pappa, mormor och morfar var där o kolla, blommor/rosor fick jag av mamma & pappa, mormor & morfar.  Efter det fikade jag, mamma, pappa och bror på ett fik. Sen så har jag varit hemma tills klockan 6 för då spelade klassen brännboll mot våra föräldrar. Vi förlorade, men faktiskt så fuskade vissa lite, men jaja orka bry sig för nu är det SOMMARLOOOOOOOV ! Imorgon lägger jag upp bilder från idag, de är på mobilden och nu bloggar jag genom datorn. Om man laddar upp bilder här på bloggplatsen genom mobilen så vänder bilden sig, så om jag har den åt rätt håll så kommer det upp fel håll, men jag ska försöka vrida de åt fel först så det ommer upp rätt i bloggen !  

 

 

Puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly Öberg - 21 juni 2013 23:27

Om ni inte kollade in på bloggen jag bloggar på nu, denna får stå stilla här.  Jag skriver typ som vanligt bara att det är bättre, mer tips och sådant, bättre inlägg och mer bilder! Headern är bara tillfällig där nu har inte haft lust att fixa den me...

Av Molly Öberg - 16 juni 2013 18:02


Hej alla! Nu är det så att jag bestämt mig vilken bloggportal jag ska använda, denna eller forme.se (moollyobeerg.forme.se). Jag har bestämt mig att jag ska blogga på min andra som är nyare, jag gillar den mer och är enklare att hitta i, både för m...

Av Molly Öberg - 16 juni 2013 13:10

Hej allihopa! Idag har jag inte gjort mera än ätit frukost och suttit vid datorn en stund, Jag har inte gjort typ nånting på sommarlovet än, tråkigt    Hoppas jag hittar på nånting sen för jag vill ju inte bara sitta och inte göra nånting på ett so...

Av Molly Öberg - 15 juni 2013 23:52

Nyss kollade jag klart på filmen Cant buy me love. Den är gammal men den är inte dålig. Den var faktiskt bra, jag som inte brukar gilla gamla filmer men denna var bra! Jag ska sova nu för jag är sjukt trött,   puss :*   ...

Av Molly Öberg - 15 juni 2013 20:53


Hej alla! Idag har jag varit hos min ena syster som heter Angelica. Jag fick en del kläder, jag och hennes barn Mio (3 år) gick och köpte glass! Jag har också kollat på lite tv där, sen kom pappa o bror för att vi skulle åka hem. Men först åt vi på ...

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards