Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Molly Öberg - 2 juni 2013 20:58

Hej underbara !
Idag har jag varit i Gävle och Valbo köpcentrum, i valbo hittade jag en sjukt fin klänning på Vila, en vit klänning som är längre där bak och kortare där fram. Men den fanns bara i Medium så den var ju lite stor, haha. Men jag ska snart borsta tänderna och tvätta ansiktet. Sen sova ! Imorgon ska jag till skolan 8 för att jag ska på ett samtal med min lärare, som ett utvecklingsamtal fast vi ska prata om att jag börjar i 7:an som är på en ny skola osv. Vi har läsdagar imorgon, påttisdag och onsdag. Sen är det helgdag, klämdag och helg ! :D

Puuuss :*

Av Molly Öberg - 2 juni 2013 18:40

Nu ska jag visa vad jag köpte när jag var i Stockholm med klassen, ine så mycket men nöjd ändå ! ;)


2 pilotbrillor, Indiska 59:-/st  (2 olika färger, guld/brun ogrå/mörk).

  

 


Maybelline NewYork The Rocket Volum' Express Mascara, KICKS 145 :-


 


Liten/tunn halsring, Ur & Penn 98:- Men det var 50% rabatt så det blev 49:-

 


Hårsnodd med en "metallring/silver-ring" på/runt, Ur & Penn 39:- (rea 50% 19.50:-)


 

  


Jag köpte godis också men jag tänkte att det inte är nåt speciellt roligt att se .. 


Av Molly Öberg - 2 juni 2013 16:04

Hej ! Igår kom det inte upp nåt inlägg på vad jag köpte, men det var för att när jag knäppte kort på sakerna så ständes min mobil av för mitt batteri var slut. Så då blev det inget. Idag kommer det upp där jag visar, jag har varit i Gävle idag för Max skulle handla klart skolavslutningskläder, för igår när vi var i valbo hitta han inte allt men då köpte jag lite saker som ni ska få se också ! :) Vi/jag är påväg hem nu och jag ska fixa haulen/det jag köpte när jag kommer hem. Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards