Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Molly Öberg - 8 juni 2013 23:13

Har tittat på film nu, Picture This heter den. Ashley Tisdale är själva "huvudrollen". Det är bland de bästa filmerna, en tjejig film.  Så om ni gillar tjejiga filmer så tycker jag ni ska ta och kolla på Picture This! Ni kan se den gratis som jag gör HÄR. Mamma och pappa kom nyss hem för de har varit på nån ålandsresa, Btw, de hade  köpt 3-pack hubba bubba, nu är jag glad och kan tugga tuggummi några månader framöver, haha. Sånna tuggummin har jag inte tuggat på sen jag var liten typ haha! Snart ska jag nog lägga mig, imorgon är det söndag och brukar oftast vara en lugn & skön/soft dag för mig. Hoppas ni har haft en riktig mysdag, eller helt åt andra hållet !


Puss :*



   

Av Molly Öberg - 8 juni 2013 20:57

Hej alla !

Idag har jag inte gjort så värst mycket men det är för att jag och min brorsa har fått gjort allt. Mamma och pappa har varit på ålandsresa. De kommer hen 11 - halv 12 tiden tor jag, jag och min brorsa har cyklat till pizzerian och hämtade mat där ifrå, kebab blev det. Så nu är jag proppätt / äckligt mätt. Idag blir det inge godis för mig men CocaCola blir det, film ska jag kolla på nu! Har inte bestämt vad jag ska kolla på för film men jag hittar nog nån bra och tjejig film. HÄR finns det många filmtips !

 Puuss Kyss

Av Molly Öberg - 8 juni 2013 16:40

Hej alla stjärnor ? Idag åt frukost 9, sen sminkade jag mig, bytte om till chinos (stav?) och randigt linne. Mamma och pappa åkte iväg ungefär 11 för de är nu på nån Ålandsresa så de kommer hem sent. Jag och min bror har fått gått ut med vår hund, ätit makaroner och köttbullar. Senare (runt 8 tiden) ska vi kanske hämta mat från pizzerian om vi inte vill äta något annat då. Jag tror jag ska titta på tv eller läsa/kolla i frida tidningen som jag fick i posten för någon dag sedan.

Hörs :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards