Alla inlägg under mars 2013

Av Molly Öberg - 31 mars 2013 19:26

Hej ! Idag har jag varit och shoppat för jag hade presentkort till valbo köpcentrum. Jag har shoppat en hel del och var där nån timme eller så .. Jag skriver sen vad jag köpte för att nu spelar jag sims och orkar inte skriva just nu.
Hörs:**

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 22:36

Jag har nyss kollat klart på filmen Bad teacher, den är så himla bra ! Ni måste se den, lovar att den är bra! Jag har ätit en twix och druckit loka blandat med apelsinsaft, då blir det som läsk :) Innan jag kollade på film o innan jag tog bort sminket ändrade jag om i min sminklåda. Jag vill ha ett nytt skrivbord som har många lådor, för jag behöver 2 lådor för mitt smink. Annars ser det så packat ut. Innan det letade jag efter påskägg, jag har världens finaste påskägg, glansigt rosa (kanske inte så påskigt men).. Jag ska borsta mina tänder men sen måste jag sova! Imorgon ska jag kanske till valbo köpcentrum, har presentkort.  


Puss :*

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 16:01

Nu har jag testat mascara Extra volume collagene waterproof från loréal paris. Den är jättebra! Mascaran ger volym och den är vattenfast! Jag har inte testat än om det vattenfasta funkar men jag tror det. Jag rekommenderar den väldigt starkt! Nu kostar den 49 kr på ica maxi !

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 14:38

Jag tänkte visa vad jag fick av Isabelle och Izabelle igår, när jag hade mini tjejkväll. Jag blev jätteglad för sakerna och tack en gång till om ni ser detta <3

Jag fick en jättesnygg t-shirt, snygga örhängen, fint pennfodral med min favorit färg lila, sudd med lila på, blyertspennor som är lila (inte udden) och dem pennorna är jättebra! Sen så fick jag en ritbok "hår och smink", man ritar då hår o smink men man kan på vissa rita på naglar. Det var jättefina saker jag fick <3 .

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 11:46

Måste bara lägga upp den, så jä*la söt !

 

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 10:51

Hej ! Igår kväll var Izabelle och Isabelle här, jag hade ett mini födelsedagsparty/tjejkväll för att jag har fyllt 13. Jag gick och la mig typ halv 1 på natten. Jag gick upp för typ en timme sen. Jag har knäppt lite kort, har ingenting o göra. Jag ska byta om så jag inte går runt i pyjamas hela dagen. Sen ska jag sminka mig, jag ska använda nya mascaran som är vattenfast för jag kom på att ögonsmink-bortagningen är en "dubbeleffekt" så den ska kunna ta bort vattenfast också. Jag vet inte vad jag ska göra sen, men jag hittar nog på nåt ! Undra om man får nå påskägg av mamma snart då .. Nån dag på påsklovet SKA jag shoppa, för att jag har presentkort på ett köpcentrum. Jag slänger in ett inlägg snart om vad jag fick av belle och belle.


GLA' PÅSK ! 


 

Man kan vara fin utan smink, skönheten kommer innefrån tjejer ! ;D




Av Molly Öberg - 30 mars 2013 00:13

Godatt mina läsare <3

Av Molly Öberg - 30 mars 2013 00:11

I förmiddags så var min syster angelica, henne kille och Mio här. Vi fikade kladdkaka som jag hade gjort och den blev vääldigt kladdig! Men kladdkaka ska ju vara så! ;) Sen bytte jag om för att jag ville ha andra kläder. Klockan 6 kom Isabelle och Izabelle, egentligen skulle Nathalie också komma men honvar sjuk. Jag hade ett mini ""tjejkväll/födelsedagsparty", för att jag fyllde år för en vecka sedan. Först öppnade jag presenter som jag fick av dem. Jag kan visa i ett annat inlägg vad jag fick, men det gör jag imorgon. Vi åt tacos och var uppe åå mitt rum men sen kollade vi på en film som heter WildCild. Medams åt vi godis och morötter som vi doppade i dippsås. 10 minuter innan dem åkte hem som var halv 10 så kom mamma, pappa och brorsan hem. Jag har ritat lite, men nu ligger jag i sängen och ska sova efter jag bloggat klart.

GLAD PÅSK !

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards