Alla inlägg under juni 2012

Av Molly Öberg - 29 juni 2012 20:04

hejhej, jag kom inte ihåg om jag blogga igår. Jag tror jag glömde det då. Men igår då kom två cd skivor i påstlådan som jag har väntat på,  Justin Bieber's nya skiva BELIVE och en Miley Cyrus skiva som heter The time of our lives.

Jag har en annan JB skiva redan som heter My World. Men låtarna är iaf jättebra.

Igår var jag med Izabelle o Isabelle men sen åkte jag hem och åt, sen åkte jag tillbaks o va medIzabelle för andra Isabelle hade åkt hem. 

Idag kom farmor o Maj hit. Vi fikade o sen skulle vi gå till nå antik affär sak. När jag kom hem åt jag glass, grädde, jordgubbar, marränger och chokladsås. Muums.. :) 

Nu sitter jag vid datorn o gör inget speciellt.


Hejdå, PussPuss :**

Av Molly Öberg - 28 juni 2012 11:15

Skriv gärna i min gästbok! :)

Den är nästan längst ner på vänster sida. Där går man in på gästboken :)

Av Molly Öberg - 28 juni 2012 10:42

Hej, i förrgår då åska det o hagla jätte mkt, det kom väldigt mycket blixtrar.

Och jag var hos min kompis Izabelle då o vi skulle springa till bilen o hennes mamma då, o hämta hennes brorsa hos hans kompis.

Men senare kom min pappa o hämta mig, så jag fick lämna cykeln där över natten.

Nästa dag alltså igår var jag med henne igen o vi åkte o tog ett dopp i hålldammen o sen solade vi. När vi kom hem till henne gjorde vi inte så jätte mkt.

Men sen åkte vi till Sandviken med Isabelle och var där o kolla lite o så. Sen när vi kom hem till Izabelle, men andra Isabelle var hemma hos sig o åt. Vi två var ute o gjorde videos xD Sen kom Isabelle o då var vi ute också. :)

Idag ska jag vara med Izabelle o Isabelle idag igen :)

Snart ska jag äta frukost så hejjdå!;)


 


Av Molly Öberg - 26 juni 2012 11:51

Hej eller ja godmorgon!;) Jag vakna typ nyss, så jag satte mig vid datorn. 

Ska ätafrukost senare, egentligen är det typ brunch eller lunh närjag hade tänkt o äta. 

Jag hade tänkt att börja göra video-inlägg, men jag är inte helt säker, men jag tror det. 

Jag kanske skaffar ett youtube konto, eller ?

Skriv gärna en kommentar om ni tkr jag ska börja göra video-inlägg. :)

Kanske bloggar senare idag, jag vet inte ens vad jag ska göra.


Hörs sen, puss :*

Av Molly Öberg - 25 juni 2012 14:57

Hejhej, gud vilket tråkigt väder det är idag. Iallafall här i Järbo, det regnar helatiden o är inte ett dugg soligt.

Så vad ska jag göra nu när det är så trågit väder ? heelp me. Ska äta nu, jag kanske skriver senare idag. 

men hejdå alla läsare, PUSS:*

Av Molly Öberg - 24 juni 2012 12:37

Hejsan, idag har ag sovit ho en kompis. men nu ska jag till Sandviken och gratta min syster Angelica. För hon fyllde år igår :) Så jag hinner inte skriva så mkt men ha det bra!

Hemma hos mig regnar det, jätte tråkigt. 

Men aja hejjdå.

Av Molly Öberg - 22 juni 2012 23:59

Hej, sent inlägg blir det idag. Idag har jag åkt traktor eller ett sånt där ''släp'' eller vad det är, det åkte jag från Järbo kyrka till hembyggdsgården. Jag var med Isabelle där mest o firade midsommar :)

Senare åkte jag, mamma, pappa till farmor som bor i Gävle och fika tårta, sen åkte vi till mormor o morfar o hälsade på o fika lite. När vi kom hem grillade vi kött, och åt det sen.

Har inte så mkt att säga men imorgon blir jag väl hemma kanske, får se. På söndag ska jag till min syster Angelica och säga grattis, för hon fyller imorgon. Nu ska jag sova så hejdå o glad midsommar!

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards