Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Molly Öberg - 5 juni 2013 23:09

HEJ :) Idag cyklade jag till skolan som jag brukar, i skolan hade vi läsdag så vi läste bara eller sen efter lunchen så fikade jag och min grupp. Jag hade tagit med mig bullar och en festis som var lila (smakade lite skumt o..). När jag hade cyklat hem så åt jag bara nåt litet innan mamma kom hem och gjorde mat. Jag hade fått hem Frida tidningen i posten så jag har kommat lite i den. Senare tittade jag på tv och åt av min Ben & Jerry glass (half baked). Jag har också duschat, smörjt in mig med en bodylotion, haft i hårolja i topparna osv. Jag ska äta kvällsfika, tvätta ansiktet efter o borsta tänderna sen sova. Imorgon är det ingen skola för då är det nationaldag! På fredag är det klämdag så då är vi också lediga och sen helg, så skönt ! :D Imorgon ska jag köpa skor till skolavslutningen hade jag tänkt, klänningen som jag hade sätt på Vila gick att beställa på nätet så jag gjorde det. Den kom hem igår och den passa mem bara om det hade funnits i xxs då skulle den passa perfekt men axelband följde med så då passa den mycket bättre ! Jag kan visa den sen på bild men ni kanske får vänta till skolavslutningen då ni får se den på mig när jag fixat mig. Aja nu ska jag äta så, Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards