Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Molly Öberg - 9 juni 2013 18:09

Hej på er alla!

Idag har jag haft det lungt, tuggat hubba bubba all day long. Men det har mullrat lite men det gick över efter 5-10 minuter. Jag har ätit mat som man brukar göra,  jag har kollat på tv, kollat i senaste Frida tidningen och suttit vid datorn ganska länge nu. Så jag ska ta och duscha och sen smörja in mig med en Bodylotion eller Bodybutter. Kanske jag bakar kladdkaka senare om jag har tid, det skulle vara gott! Jag skriver mera senare. Ska försöka hinna nåt tips inlägg eller något sånt, men bara om jag har tid!


See ya :*


 

Av Molly Öberg - 9 juni 2013 15:35

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vilka är dina tre sämsta egenskaper?

Svår att svara på, haha nä men, att jag är inte alltid vågar, att jag suger på att rita ! Jag är sämst på att komma ihåg saker !

Vilka är dina tre bästa egenskaper?

Att jag är lojal, ger inte upp alltid (Never Say Never) och att jag säger vad jag tycker.

Vad gör dig arg?

Irreterande, falska och dumma människor! Och ibland när jag inte får göra vissa saker som alla andra oftast får, haha ..

Vilken levande person skulle du vilja ta en fika med?

Självklarhet, Justin Bieber !

Vad drömmer du om?

Träffa Justin Bieber, drömde om att gå på en av hans konserter i flera år förut men den har blivit sann !

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Molly och jag är 13 år. Jag älskar Justin Bieber! Min blogg uppdateras varje dag om min vardag. Skönhet och mode kommer med ibland också!:)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av på bloggen eller andra bloggen?
 Vardag
 Tips
 Skönhet
 Mode
 Bilder
 Annat (kommentera)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bilder

 


Ovido - Quiz & Flashcards